+48 508 255 758 kontakt@powerpris.pl

Power PRIS

Coaching I Szkolenia dla biznesu

Realizujemy szkolenia z kompetencji miękkich m.in.

  • budowanie pewności siebie
  • komunikacja interpersonalna
  • asertywność w biznesie
  • feedback I prowadzenie trudnych rozmów
  • wystąpienia publiczne i autoprezentacje
  • zarządzanie zespołem
  • budowanie zespołu
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • zarządzanie czasem
  • zarządzanie zmianą
  • obsługa sekretariatu
  • obsługa klienta
  • sprzedaż
  • windykacja
  • i wiele innych 

* Najpierw badamy Twoje potrzeby, by kompleksowo Cię obsłużyć

* Kompleksowe podejście: programy szyte na potrzeby klienta.

* Propozycje programów rozwojowych.

Szkolenia z kompetencji twardych m.in.

  • kredyt gotówkowy
  • kredyt hipoteczny
  • obsługa systemów

 

* Indywidualnie dobierane do potrzeb Klienta.

* Kompleksowe podejście: programy szyte na potrzeby klienta.

Szkolenia

Jestem pod wrażeniem jak poprowadziłaś grupę. Naprawdę nigdy jesze nie byłem na tak tobrym szkoleniu z super trenerem. Masz moc.

 

Michał Slosecki,

Firma leasingowa

(Szkolenie: Efektywna Komunikacja i  Asertywność w Biznesie)

Szkolenia

„Najlepszy Trener!”

 

Paweł Krawczyk,

Firma automotive

(Szkolenie: Wystąpienia Publiczne i Autoprezentacja)

Szkolenia

„Bardzo inspirujące szkolenie”

anonimowa,

Firma automotive

(Szkolenie: Prowadzenie Trudnych Rozmów)

 

Szkolenia

„Monika odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Pozytywna osoba, fantastyczna energia i wiedza.”

anonimowa,

Firma produkcyjna

(Szkolenie: Standardy Profesjonalnej Obsługi)

 

Szkolenia

„Rzetelność, wysoki poziom wiedzy i odpowiednie przekazanie jej. Dzięki szkoleniu wiem jak ważna jest nasza praca”

anonimowa,

Firma produkcyjna

(Szkolenie: Standardy Profesjonalnej Obsługi)

 

Szkolenia

„Dużo przydatnych informacji w pracy zawodowej. Super energia, atmosfera na warsztacie.”

anonimowa,

Firma produkcyjna

(Szkolenie: Standardy Profesjonalnej Obsługi)

 

Szkolenia

„Szkolenie uświadomiło mi czym jest asertywność, jak ją stosować i jak ją odbierać. Monika wprowadza miła i luźną atmosferę, potrafi zainteresować tematem szkolenia i posiada umiejętnośc indywidualnego podejścia.”

anonimowa,

Firma leasingowa

(Szkolenie: Efektywna Komunikacja i  Asertywność w Biznesie)

 

Szkolenia

„Polecam ze względu na formę, treść, profesjonalizm i predyspozycje trenera”

anonimowa,

Firma leasingowa

(Szkolenie: Efektywna Komunikacja i  Asertywność w Biznesie)

 

Szkolenia

„Szkolenie wzmacnia świadomość. Trener otwarty, pomocny, nieoceniający, merytoryczny”

anonimowa,

Firma leasingowa

(Szkolenie: Efektywna Komunikacja i  Asertywność w Biznesie)

 

Szkolenia

„Cikawa tematyka, przydatne informacje. Trener to bardzo otwarta osoba, kompetentna, ma bardzo dobry kontakt z grupą, ciekawy sposób prowadzenia warsztatu”

anonimowa,

Firma leasingowa

(Szkolenie: Efektywna Komunikacja i  Asertywność w Biznesie)

 

Szkolenia

„Umiejętności z warsztatu przydadzą się w życiu zawodowym i prywatnym. Trener w bardzo ciekawy i zrozumiały sposób przekazywał wiedzę”

anonimowa,

Firma leasingowa

(Szkolenie: Efektywna Komunikacja i  Asertywność w Biznesie)

 

Po co czekać?

Jeśli wiesz, że coś nie gra, potrzebujesz diagnozy – trafiłeś w dobre miejsce.

Chcesz zwiększyć kompetencje swoim pracowników?

Chcesz zwiększyć motywację swoim pracownikom?

Chcesz usprawnić swoją firmę?

Jeśli widzisz potrzebę szkoleniową?

Nie czekaj – sprawa nie załatwi się sama!

Monika Wojtysiak- trener

Jestem certyfikowanym i doświadczonym Trenerem Biznesu i Trenerem oraz Praktykiem Sprzedaży, Ponad 10 lat byłam Dyrektorem najlepszych zespołów sprzedażowych w Polsce, w 3 bankach, w 3 aglomeracjach: na Śląsku, W Warszawie i w Poznaniu. Wyznaję zasadę, że jestem tak dobra, jak dobry mam zespół. Działałam z ogromną motywacją do tego, by rozwijać swoich współpracowników, aby stawali się lepszą wersją Siebie, lepszymi ekspertami i partnerami biznesowymi. Od 10 lat wspieram w rozwoju firmy i zespoły swoich klientów przez uczenie się nowych umięjętności i poszerzanie kompetencji miękkich podczas szkoleń dobieranych pod klienta.